Ledentevredenheidsonderzoek FNRS van start
De FNRS hecht veel waarde aan het inzicht in de beleving van onze leden. Vandaar dat we deze week gestart zijn met het jaarlijkse ledentevredenheidsonderzoek. In de coronaperiode is deze niet verstuurd. Hoog tijd dus voor een nieuwe meting! Want de mening en zienswijze van onze leden geeft ons waardevolle input om als branchevereniging te verbeteren en hiermee de leden nog beter van dienst te zijn.
Mening FNRS-leden enorm gewaardeerd
De afgelopen jaren is er veel gebeurd en heeft de FNRS verschillende veranderingen ondergaan. De communicatie is versterkt, de belangenbehartiging is meer zichtbaar geworden en er is een vernieuwd kwaliteitsbeleid geïntroduceerd.
De komende weken hebben FNRS-leden de gelegenheid hun mening te geven over hun tevredenheid, behoeften en verbeterpunten. Hoe kunnen we beter voldoen aan de verwachtingen van onze leden? Hoe kunnen we beter inspelen op de hun wensen bij een sterk veranderende hippische sector?
Wij waarderen de mening van onze leden enorm en hopen hiermee waardevolle informatie te verzamelen.
Enquête niet ontvangen?
Ben je lid, maar heb je de enquête niet ontvangen? Stuur dan een mail naar communicatie@fnrs.nl. Dan ontvang je van ons een nieuwe link om deel te nemen.