Nieuws

Start uitreiking nieuwe gevelborden

Waarschijnlijk heeft u hem al voorbij zien komen, het nieuwe FNRS-gevelbord! Nog steeds herkenbaar door de vertrouwde blauwe kleur, maar helemaal aangepast naar de vernieuwde kernwaarden van de FNRS. Alle medewerkers gaan de komende weken op pad om deze nieuwe gevelborden persoonlijk aan onze leden te overhandigen. Wij zijn er klaar voor! U ook?

Profielfoto van Frederieke Verhaar
18 februari 2020 | 1 minuut lezen

Eerste borden worden uitgereikt

Deze week worden de eerste borden uitgereikt uit handen van FNRS-directeur Haike Blaauw. “Ik ben er trots op dat de uitkomst van het intensieve merkentraject van de FNRS tot uiting is gekomen in ons nieuwe bord. Wij, maar vooral onze leden, kunnen nu duidelijk maken waar de FNRS voor staat. Dat willen we graag allemaal uitdragen. Doordat onze kernwaarden erop vermeld staan is het voor iedereen helder waar een FNRS-bedrijf voor staat, namelijk: kwaliteit, veiligheid en welzijn. Een veilige accommodatie met gediplomeerde instructie, uitstekende faciliteiten voor ruiter en paard en oog voor welzijn van de paarden en mensen.”

 

Alle medewerkers op pad

Alle medewerkers van de FNRS gaan de komende weken op pad om de nieuwe gevelborden persoonlijk te overhandigen. Frederieke Verhaar, coördinator marketing & communicatie, vertelt enthousiast over deze aanpak: “Het is bijzonder om écht met iedereen, van directeur tot administratie, in hele korte tijd al onze leden te bezoeken. Op deze manier kunnen wij persoonlijk toelichten hoe wij het FNRS-merk de afgelopen tijd geanalyseerd en verbetert hebben. Maar vooral prettig om uit te lichten hoe we dit gezamenlijk nog meer gaan verstevigen. Het uitreiken van de nieuwe gevelborden in onze nieuwe huisstijl is namelijk nog maar het begin.”

 

Het nieuwe bord binnenkort aan uw gevel

Onze leden ontvangen de komende weken een uitnodiging van onze medewerkers om de nieuwe gevelborden te komen overhandigen. Naast het gevelbord overhandigen zij ook de nieuwe vlaggen en andere communicatiemiddelen zodat leden de nieuwe huisstijl en kernwaarden duidelijk kunnen uitdragen. Uiteraard helpen zij ook om de nieuwe huisstijl in te zetten op de (digitale) kanalen die zij gebruiken.

 

Alle medewerkers hebben er zin om met de nieuwe borden op pad te gaan. Graag tot snel!